Monday, October 31, 2005

Hari Raya.. Masa utk bergembira?

Assalamualaikum wbt.. Raya datang lagi.. Awal tahun dulu aku look forward sgt utk beraya thn ni.. Tak sabar rasa nak raya, balik kg suami dgn 2 org cahaya mata kami.. :)

Tapi ye lah..kita hanya mampu merancang...aku tak sangka raya kali nie begitu tak bermakna pada aku... terasa kosong... ishk...mesti org pun dah bosan baca blog aku nie...asyik2 pasal sedih hati sbb babies. Tapi realitinya macam tu... aku pun tak tau sampai bile aku akan terus2 bersedih dgn pemergian amni-amni ku yang tersayang.. maybe kalau bila kami dpt adik2 amni..insyaAllah terubat sikit hati kami... TAPI sampai sekarang, Allah masih nak uji kami kot..(atau kifarah atas dosa-dosa kami yang lalu) aku tak pregnant lagi... tapi ye la..kalu ikut lojik akal pun, baru 6 bulan aku bersalin, baru lagi kan.. tapi kalu dah mengalami peristiwa macam ni, rasa macam lambat sgt masa.. aku tak sabar nak sampai ke masa bila aku dpt baby lagi. Mesti suami aku happy sgt.. Aku teringin sgt nak buat suami aku happy.. aku tau dia terlalu ingin jadi abah.. Sabar ye sayang..

Emm...apa2 pun Selamat Hari Raya and Maaf Zahir Batin. Buat kawan2 yang dah ada baby.. sujudlah bersyukur pada Allah sesungguhnya Allah telah memberi nikmat yang amat besar pada korang.

No comments: