Friday, October 21, 2005

Epilog buka puasa kat opis

Hmm...cemana ek nak buat Blog nie lagi comel.. tak reti lah aku.. maklumla aku nie student account bukannye IT (alasan semata) :D

Akhir-akhir nie terasa sgt sedih.. sekarang nie kawan-kawan ajak berbuka puasa ramai-ramai.. aku sebenarnye teringin nak pergi..almaklumla..dah lama tak jumpa kawan lama.. tapi bile mengenangkan hampir semua kawan-kawan dah ada anak... ada yang mengandung sama dgn aku dulu.. baby dah 5-6 bulan.. comel2 semua.. membuat kan aku tak sanggup nak pergi.. bukan tak tumpang gembira bagi pihak kawan, cumanya tak tertahan rasa hati tgk mama2 lain dpt jaga baby dia kat dunia, mama amni tak dpt.. tak tertahan memikirkan betapa seronoknye diaorg peluk cium baby masing2.. sedangkan hati tak tertanggung rindu nak peluk cium baby amni.

Rinduunya nak peluk baby amni, nak cium baby amni... Kadang-kadang rasa tertekan sgt sbb tak mengandung lagi... tapi mana boleh camtu kan.. kalau nak mengandung, tak boleh la tertekan!! Igt tu fariza!

Ishk..time2 tunggu nak bukak pose nie la rase jiwang sikit.. rasa sayu je.. dah di penghujung ramadhan pun kita... takut tak sempat nak berdo puas2 minta dikurniakan anak soleh lagi.. :)

Semoga Ramadhan kali ini memberikan berita gembira buat kami... sama seperti Ramadhan tahun lepas. ameen.

No comments: